Biedt u als zorgaanbieder zorg aan één van de vijf Peelgemeenten, met uitzondering van Helmond? Dan is dit belangrijke informatie voor u.
Sinds afgelopen vrijdag 10 februari hebben wij helaas moeten constateren dat de '304' berichten niet correct zijn verzonden vanuit onze toepassing C2GO naar u als de zorgaanbieder. Er zijn een tweetal zaken niet goed gegaan:
1. In het afkeuringsbericht is geen reden vermeld waarom de factuur is afgekeurd.
2. Naast de afkeuringsregels zijn ook goedgekeurde factuurregels opgenomen in het bericht.
We willen dit zo snel mogelijk oplossen en doen daarom het volgende:
1. Vandaag en morgen (13 en 14 februari) worden er geen 304 berichten door ons verzonden
2. Uiterlijk woensdag 15 februari ontvangt u als zorgaanbieder van de vijf Peelgemeenten een overzicht van goed- en afgekeurde regels met de bijbehorende retourcode. U kunt op basis van de XLS de administratie zelf corrigeren en voor de afgekeurde berichten een nieuwe 303 versturen.
3. Vanaf woensdag 15 februari worden er weer correcte facturen gestuurd.
De overgang van Helmond (Peel 6.1) naar de Peelgemeenten vraagt helaas om extra inspanningen van alle betrokken partijen. Vanaf woensdag 15 februari wordt daarom extra personele capaciteit ingezet om uw vragen over berichten en facturen effectief af te handelen. U kunt daarvoor het volgende telefoonnummer bellen: 088-5013300
Wij bieden u onze verontschuldiging aan en gaan er van uit dat het berichtenproces vanaf woensdag 15 februari correct verloopt.